‘Werken-bij’ Websites

De voordelen van een ‘Werken-bij’ website?

Employer Branding
Op een werken-bij site kan je medewerkers laten vertellen waarom het zo leuk is om bij jouw organisatie te werken.
Focus
De werken-bij website heeft maar 1 doel en dat is het vinden van nieuw personeel. Verhoog je conversie doordat er minder afleidingen zijn dan op je reguliere website.
Vindbaarheid
Wij richten de website zo in dat deze goed gevonden wordt door Google. Hierdoor vinden kandidaten jouw organisatie eerder dan de concurrent.
Makkelijk navigeren
Een kandidaat kan makkelijk tussen de verschillende vacatures navigeren.
Gebruiksvriendelijk
De website is gebruiksvriendelijke en iedereen kan gemakkelijk vacatures plaatsen. Hierdoor staat alles meteen goed en bespaar je tijd.

Een eerste indruk maak je maar een keer

Tegenwoordig is een Werken-Bij website een echte must voor bedrijven. Je normale website is ervoor bedoeld om mensen om te zetten tot klanten. Je werken-bij website richt zich daarom specifiek op het vinden van nieuw talent. Het is zonde als een kandidaat op je website komt maar vervolgens weg gaat omdat hij de vacature niet kan vinden. De kandidaat zoekt wel naar de pagina vacature maar deze pagina staat vaak ergens onderin verstopt.

Een werken-bij site zorgt er voor dat kandidaten niet alleen genoeg informatie krijgen maar vooral de juiste informatie. Een kandidaat kan hier alles lezen over de vacatures, de sfeer, wat voor mensen er werken en wat de voordelen zijn om bij jullie te gaan werken. Door deze pagina op de juiste manier te gebruiken vergroot je de kans op sollicitanten.

 

Deze bedrijven gingen je voor:

Arrow right black
Arrow right black

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Vraag hier vrijblijvend een Vacature Analyse aan om samen met onze specialist te kijken naar de mogelijkheden.