Onze werkwijze

Een persoonlijke aanpak staat centraal!

Wij geloven sterk in een persoonlijke aanpak omdat je op die manier altijd tot de beste oplossing komt!
Elk traject is weer anders en dat maakt het juist zo leuk.

 

Benieuwd hoe ons team vol specialisten jouw organisatie gaat helpen?
Bekijk de video en lees het hieronder in onze werkwijze.

We starten onze samenwerking met een telefonische inventarisatie. Tijdens dit gesprek gaan wij samen kijken naar de mogelijkheden. Waar heb jij behoefte aan? Hoeveel vacatures heb je op het moment? Hoe kunnen wij jullie daar het beste in ondersteunen? Uiteraard tonen wij voorbeelden van onze producten en bespreken wij hoe deze het beste aan kunnen sluiten bij jouw bedrijf en wensen.

Nu we samen de insteek hebben bepaald, gaan wij starten met het schrijven van de vacatureteksten en het script voor de video. Hier beschrijven wij precies hoe het is om bij jullie te werken en wat de voordelen zijn. Daarnaast moet het voor een kandidaat natuurlijk wel duidelijk zijn wat hij kan verwachten. Wij zorgen ervoor dat alle belangrijke punten in de teksten verwerkt worden.

Terwijl wij bezig zijn met het script vorm te geven hebben we al een datum afgesproken voor het opnemen van de video. We zorgen er samen voor dat er zo veel mogelijk collega’s aanwezig zijn zodat we meerdere collega’s kunnen interviewen en leuke sfeershots kunnen opnemen. Zo kunnen we een mooi en realistisch beeld schetsen van de werkvloer, want dat zegt meer dan 1000 woorden. Om de drempel van het praten en filmen te verlagen, kunnen we gebruik maken van een professionele autocue en meer materiaal. Zo wordt het makkelijker om een spontane, professionele indruk te maken én waan je je voor even een heuse nieuwslezer.

We hebben nu leuke beelden geschoten en deze gaan wij nu monteren tot de perfecte video. Tegelijkertijd start het website team met het maken van de werken bij website en vullen wij deze met alle informatie. Denk hiervoor bijvoorbeeld aan de algemene informatie over het bedrijf, de voordelen van de functie en de sollicitatieprocedure. Uiteraard word je betrokken bij dit proces, zodat we de juiste huisstijl toe kunnen passen.

Een leuke en opvallende vacaturevideo, professionele werken-bij website van alle gemakken voorzien… de producten staan er klaar voor. Tijd om van ons te laten horen! Team social gaat aan de slag om met unieke content, jouw doelgroep te vinden en raken. Dit kunnen zij op LinkedIn, Facebook en Instagram door middels van het plaatsen van posts en advertenties. In stap 1 van onze werkwijze hebben we de kanalen samen uitgekozen, nu is het tijd om ze in te zetten.

De advertenties draaien op volle toeren en potentiële kandidaten komen op jouw werken-bij website terecht. Hier lezen ze alle belangrijke informatie over het bedrijf en de vacature en kunnen ze de video nogmaals bekijken. Bij interesse kunnen ze ter plekke hun CV en motivatie uploaden, wel zo makkelijk. Deze bestanden en andere belangrijke gegevens komen real-time bij jou in de inbox terecht. Zo kun jij starten met selecteren en sollicitaties. Zo vind jij, ten opzichte van een externe partij, dé perfecte match tegen een fractie van de prijs.

Alhoewel dit de perfecte marketing mix is voor vacatures, kan het zijn dat dit voor jouw bedrijf niet opgaat, omdat je al een werken-bij website hebt bijvoorbeeld of vanwege een andere reden. Daarom zijn onze producten ook los in te zetten. Klik hieronder om onze pakketten en mogelijkheden te bekijken. Ook over de prijzen zijn wij transparant.